sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Söndag = städdag

Publicerad 2010-04-25 15:35:23 i Allmänt,

Idag har det varit en riktigt städdag. Har skurat toaletten från golv till tak.
Moppat alla golv, dammtorkat och plockat bort alla vinterkläder och det som hör till.
Så nu är det lite mer plats i hallen för gäster att hänga sina jackor och toan är riktigt fräsh igen.
Imorgon kanske man skulle ha städat köket ordentligt och låtit Micke ta källaren.
För den behövs visst städas upp! Men då spindlarna håller på att vara på intåg så är det ett jobb för Mikael.

Igår var vi på Ellas dop. Var jättekul och dopet var jättefint.
Sen blev det smörgåstårta på församlingsgården. Väldigt gott! :)
Josefin och Jone hade gjort ett superjobb med dopet!
Dukningen var jättesöt och sällskapet trevligt.
Till middag blev det grillat hos Josefin och Jone.
Och det var riktigt gott! Sen var man väldigt hungrig eftersom middagen blev sen.
För att sammanfatta gårdagen så säger jag. SUPERTREVLIGT! :)

Nu ska jag börja med middagen. Är hungrig efter all städning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela