sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Fotboll är så fruktansvärt kul!!!!

Publicerad 2010-08-19 22:34:51 i Allmänt,

Ikväll var det dags för fotboll igen. Att det kan vara så roligt att springa och jaga en boll!
Förstår verkligen hundar som är helt bolltokiga. Det är nog jag med, fastän man inte är någon stjärna precis.
Fast roligt har jag! :)
Är riktigt skönt att jag vet att jag har en träning i veckan som jag får fara på.
Varje torsdag kl19 står jag på plan och är redo!

Men nu till något helt annat...

Det har spruckit upp 2 små tänder på Leo. Så jag har haft ett par riktigt jobbiga nätter. Nu verkar det lätta lite för killen. Han har blivit lite mer sig själv under dagen. Go och glad som han brukar vara. Har saknat min glada goskit! :)
Han har även fått låna en gåstol av D. Vilken hit!!! Han far fram och tillbaka över golven som han hade en raket där bak. Är verkligen roligt att se honom så nöjd. Då han ligger på golvet så tar han sig inte fram lika fort som han önskar. Denna gåstol kommer verkligen att underlätta det lite för honom, och för mig. Får en glad och nöjd liten kille samtidigt som jag hinner göra lite här hemma. Dammsuga och plocka undan utan att behöva vara orolig att han ska rulla ut på golvet.

Xavi däremot har fått skitsjuka. Inatt hade han skitit på 6 olika ställen då jag klev upp kl2 för att ge Leo mat. Han hade även lyckats lägga sig i skit då han hade bajsat i sängen.. Stackars Xavi.. Det blev en dusch för honom. Inte riktigt som jag hade tänkt mig att hans första dusch skulle vara. Ville att det skulle bli en positiv upplevelse. Inte en upplevelse då matte hade på sig gummihandskar och höll å spy av lukten. Men det gick då iaf.
Han har blivit lite bättre under dagen. Till slut ville han ha riset som jag kokat och buljongen. :)
Är bara synd att han ser så himla bedrövlig ut. Mager och eländig.. Men förhoppningsvis så börjar han lägga på sig det han tappar snart.

Nu blir det en dusch och sen sängen. En dag kvar innan det är helg. Ska bli skönt att ha Micke hemma. Då kanske jag hinner vila lite. Håller på att känna mig rätt sliten efter veckans bestyr.

Höll å glömma! Var på BVC och Leo vägde 8470g och var 72cm lång. Han växer så det knakar killen våran. :)


Några bilder på hallen. Blev riktigt nöjd med bänken som jag gjort. Sydde t.o.m dynöverdraget själv :)


Sötnos!


Är ganska nöjd fastän jag tippat :)


Men här sitter jag alldeles själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela