sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Härlig dag!

Publicerad 2010-08-12 15:16:18 i Allmänt,

Idag har vi haft besök av mammor med barn.
Jennie kom å visade den ny ahöstkollektionen från Me & I.
Jättefina kläder! Blev några plagg till Leo och en mössa med en dinosaurie på. :)
Bjöd alla på lunch (pastasallad) och det blev riktigt gott. Hade gjort som en buffé så man kunde plocka det man ville ha. Inte alla som vill ha det som jag vill ha i min sallad.

Annars så är det full fart.
Xavi har för första gången gnällt och vill ut å pinka. Det gjorde han inatt.
Tur Micke vakna och släppte ut han. Jag sov däremot som en stock!
Leo har varit lite gnällig om kvällarna. Nu måste det vara en tand som spökar!
Får vänta och se om det dyker upp någon.

Kan inte fatta att Leo redan är 6månader! Tiden går så fruktansvärt fort!
Hur ska jag hinna med och njuta av allt som händer runtomkring mig?
Nu är snart hösten här med. Löven har börjat bli gula på en del träd här runt gården.
Men hösten är härlig! Jag har alltid älskat hösten och alla fina färger som kommer fram.
Sen att myggen försvinner är bara en stor bonus! :)

Josefin och Jone har flyttat huset till Saxnäs nu.
Kommer att bli jättefint då allt är på plats ordentligt.
Dom valde verkligen en fin plats att ställa upp ett hus på.
Men det är klart. I saxnäs är det väldigt vackert. :)



Godingen våran!



Nu har han äntligen börjat gilla att ligga på mage.
Ser så mycket mer då man ligger på mage säg. :)



Xavi och Dios myser!



Busar med bästa moster Hanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela