sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Fredag och final!

Publicerad 2010-12-10 20:02:19 i Allmänt,

Om några minuter börjar Idolfinalen. Jag hoppas att Jay vinner. Har hejat på honom under hela Idol. Tycker att han är helt fantastisk!

Idag blev jag och Leo bjudna på middag av Karin. Vi fick kycklingssallad och den var riktigt god. :)
Josef och Mea busade med Leo medans jag och Karin surrade om allt och ingenting.
Är så glad över att jag har henne som min vän.

Då vi kom hem så upptäckte jag att Xavi hade tuggat en del på hallmattan. Men som tur är så syns det inte så mycket. Han valde ett bra ställe att tugga på. Sen kom jag på honom med att göra det så jag hoppas att han inte gör om det igen. Fast med valpar vet man aldrig. :)

Jag och Leo hade det riktigt mysigt då vi kom hem. En massa bus, ett bad, massage och sen mys i soffan innan det var dags för välling och sen sängen. Han har alldeles precis somnat så jag hoppas han sover till efter 6 imorgon. Idag chockade han med att sova till 6.15. Det var väääldigt längesen.

Har även tänkt mycket på den lilla bebisen som vi förlorade förra torsdagen. Önskar så att h*n hade stannat kvar hos oss. Men jag tänker på något som en person sa till mig. Det är samma barn som kommer tillbaka till en nästa gång man blir gravid. Det är en mycket fin tanke och den hjälper mig lite iaf. Så vi hoppas att den lilla personen kommer till oss åt våren. Vi har tänkt försöka igen till sommaren. Hoppas det går bättre då. Men jag tror att man kommer att vara betydligt mer orolig den graviditeten. Man kommer nog aldrig att slappna av som jag gjorde då jag var gravid med Leo.

Nu börjar Idol så jag ska krypa ner under filten och mysa lite för mig själv medans jag väntar på syster som ska komma efter jobbet och se finalen med mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela