sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

1 av 2 dagar avklarad.

Publicerad 2010-07-31 23:17:45 i Allmänt,

Nu var första arbetsdagen avklarad och skönt är det!
Blev 14h idag. Kan säga att det känns i bena!
Imorgon kommer det nog att bli ungefär lika många timmar.
Har inte tänkt fara hem något imorgon. Måste förbanne mig ta och städa upp lite.
Blir så arg då man kommer dit och ska jobba en helg och det enda man får göra är att plocka upp efter andra!
Men ska inte tänka på de nå mer. Det är bara att göra jobbet och se glad ut.
Det hade då gått bra för Micke idag att vara ensam hemma med Leo och hundarna.
Tur vi har en snäll liten grabb som för det mesta är nöjd och glad. :)

For förresten till jobbet utan peruk. Syrran frågade om det var många som tittade på mig konstigt och så.
Men måste säga att inte en har gjort det. Själv har jag slutat tänka på det överhuvudtaget.
Det enda som jag kan tycka är besvärligt är att om man svettas lite så rinner det ner i ögonen direkt. Finns som ingenting i vägen.
Nä, nu ska jag dricka upp ölen jag har hällt upp och sen bär det iväg till sängen. :)

God natt!!!

Lägger upp några bilder på familjen. :)


Xavi och Leo är ungefär lika stora :)


Jag och mitt kala huvud


Micke och Leo på släktträffen i Angsjö


Morbror Noa söver Leo :)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2011-04-10 22:51:29

Bilden på dig Sara, hade du tappat ögonfransar och ögonbryn där? eller tappade du det senare?

Du är otroligt vacker måste jag få säga.

Kram från Storvik

Postat av: Sara

Publicerad 2011-04-11 20:55:56

På denna bild hade jag kvar ögonfransarna och ett ögonbryn.

Tack så mycket! Det värmer ska du veta. Ska försöka lägga upp en liten nyare bild någon dag. Men det blir säkert en bild på magen. ;)

Kram!

Postat av: Erika

Publicerad 2011-04-14 16:20:42

Okej, du ritade dit det andra då?

Jag vet att så lite kan värma så mycket, och vi som har detta gemensamt måste ju försöka hålla ihop och muntra upp varandra. Lycka till med huset också :) Jag håller tummarna. Hoppas det finns ett gästrum för jag är sugen på att hälsa på er sen ;)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-04-26 09:56:38

Jo, jag ritade dit det andra.

Blev inget med huset. Det var jättefint men vi kände inte något för det. Då är det lika se bra att vänta på att det dyker upp något annat hus.

Ett gästrum ska vi se till att ordna så du kan hälsa på. :) Hur är det med dig annars?

Postat av: Erika

Publicerad 2011-06-29 15:45:17

Det är bra med mig =) Och magen! Jobbar 1 dag till nu sen semester. Åker till Skellefteå andra veckan i Juli.. Vi kanske kan höras på telefon och se till att få till en Dait när vi ändå är så pass nära :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela