sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Skitunge

Publicerad 2010-07-06 13:29:04 i Allmänt,

Det är vad Leo är idag. Han VÄGRAR att sova! Nu har jag äntligen fått han att sova.
Men sen han klev upp imorse kring 6,30 har han endast sovit i 20min.
Så är riktigt nöjd över att jag fick han att somna till slut. Inte ens vagnen hjälpte idag.
Var ändå ute och gick i drygt en timme. Var då skönt att få komma ut i solen.
Men det är synd att det är så oerhört med knort och mygg ute.
Ska nästan vara stormvindar för att man ska slippa dom.

Och under helgen så har jag jobbat på hotellet.
Var skönt att komma sig bort från huset en stund och se nå folk.
Nog för att det blev långa dagar. Totalt jobbade jag 28h under helgen. Så 14h lördag och söndag.
Inte konstigt att man fortfarande är lite slö. Men ikväll ska jag försöka komma mig isäng tidigt.
Får se hur det går.

Och igår var jag och fotade valparna. Herregud vilken fart det är på dom! Som små yrväder är dom allihop. :)
Kommer inte bli lätt att välja valp sen. Dom är allihop speciella på sitt egna lilla vis. Tror Karin får hjälpa mig med valet av valp. :)

Imorgon ska jag på sjukan och ta ett zinkprov. Var meningen att jag skulle göra det förra veckan då dom tog alla andra prover. Men eftersom jag inte visste om att man skulle vara fastande för zink kunde vi inte ta det.
Hoppas verkligen att dom hittar vad det är för fel på mig. Inge roligt att må såhär.
Men det kommer säkert att bli bra hur som helst.

Nu ska jag ta mig en liten lur medans Leo fortfarande sover. Trött nanting!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela