sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Solen skiner idag!

Publicerad 2010-07-24 08:49:00 i Allmänt,

Helt underbart! Men det skulle bara ha varit lite varmare i luften. Man håll ju evigt på å frys ihjäl om man hamnar i skuggan! Fast jag njuter bara av att solen är framme och att regnet håller sig borta. :)
Sen att Leo sov från 19.15 till 5.30, åt lite mat och sov sen till 7.15 var inte heller så tokigt. Känner mig riktigt utvilad efter den hemska natten igår. Då sov jag i vardagsrummet med Xavi och fick mig sammanlagt 3hs sömn. Kan säga att jag var riktigt trött igår.

Xavi är en riktigt duktig valp! Igår pinkade han inte inne en enda gång! Det blev bara nr2 en gång på kvällen då vi inte riktigt var med. Men han kommer då man ropar på honom och han vet vad nej betyder. Sen att han trakasserer Dios och biter han överallt tycker Dios är roligt. Men då han blir less valpen så säger han ifrån och Xavi backar undan. :)

Leo är en riktig gladskit! Rullar runt på golvet och skrattar åt allt och alla. Han tycker det är jätteroligt med valpen. Om han bara fick skulle ha ta tag i honom och slita och dra, undersöka med munnen och klämma lite. Men det får han vänta med tills han kan ta sig fram för egen maskin och valpen hunnit bli lite större. Då kan man säga till både Leo och valpen om det blir för häftigt. :)


Micke är nästan klar med hundbure nu. Det kommer att bli riktigt fint där ute. Han är så duktig min stora gubbe. :)

Nu ska jag ta och klä på mig lite och gå ut å busa med hundarna. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela