sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Trist och grått ute idag...

Publicerad 2010-07-27 09:40:07 i Allmänt,

Känns som att det enda man gör nuförtin är att klaga på vädret.
Vart är den tropiska värmen som skulle komma? Jag har då inte märkt av den.
Tror aldrig jag har varit så blek en sommar. Det är ändå snart augusti och man är inte ens det minsta brun!
Får väl ta och sola solarium då dom öppnar igen. Då borde man få lite färg iaf. :)

Annars så är det full rulle här hemma. Xavi får man hålla koll på så han inte pinkar inne. Han pinkar betydligt mer än Dios då han var valp. Men Dios var en valp på miljonen. Pinkade inne 3-4ggr sen var han rumsren! Xavi gick över den gränsen för läääängesen. Tur han är snäll och go. Verkar kunna bli en rätt så lugn hund. Fast det återstår att se. :)

I söndags var jag och Leo och tittade på då mina kusiner Fanny och Petrus skulle döpas. Det var riktigt roligt att träffa släkten. Men roligast var det att träffa farfar. :) Han satt och prata med Leo nästan hela tiden. Men Leo var inte tillräckligt stark för att göra "stol" med gammelfarfar. Nästa gång dom ses kan han säkert det.
Leo gjorde en riktigt stor succé. Skrattade och var glad mot alla. Är så skönt att man inte behöver vara orolig då man far iväg med pojken sådär. Han sköter sig alltid och det är sällan han klagar. 

Näe, nu ska jag passa på att tvätta medans vädret är så himla tråkigt. Leo ligger och sover och borde sova ett tag till. Är så skönt att han har börjat sova lite mer om dagarna. Nu sover han kanske 4-5h sammanlagt istället för 1,5h. Man hinner så mycket mer. :)


Farfar och Leo hos Siw och Christer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela