sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Så skönt!

Publicerad 2010-06-04 20:19:41 i Allmänt,

Leo har börjat gå och lägga sig strax efter 19.
Och somnar! Helt underbart!
Är riktigt skönt att få lite tid för sig själv.
Just nu sitter jag och smuttar på en öl
och slötittar på 2 1/2 men. :)

Har även fin besök av Issa.
Anders och Sofie är på SOBI middag så då fick Dios sig en kompis.
Ska bli så roligt att Dios får sig en kompis på heltid.
Tror han kommer att bli en mycket lyckligare hund.

Idag fick Leo vara hos faster Therese några timmar
medans jag städade en sväng på hotellet.
Var skönt att komma sig ifrån huset en sväng.
Nu då Micke är i Sthlm så är man ganska fast.
Är lite synd om Dios eftersom han inte får den motion han är van vid.
Men imorgon ska jag och han fara på en riktigt långpromenad.
Då får Micke stanna hemma med Leo.
Ska bli skönt att fara ut och gå bara jag och Dios.
Blir alldeles för sällan jag och han gör något tillsammans, bara vi två.

Funderar på om jag skulle ha följt med syrran på talludden imorgon.
Men är lite skeptisk. Hade iofs varit roligt att få träffa lite folk.
Var ett tag sen man fick vara social med annat folk än släkten och andra mammor.


En riktigt tjockis. :)


Sitter själv i soffan, utan att tippa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela