sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Varit på resande fot

Publicerad 2010-05-18 20:45:44 i Allmänt,

Nu har vi ralle färdigt för denna månad. Har varit på resande fot i 3 dagar.
Så nu räcker det. Nu ska vi ta det lugnt och skönt och njuta av Mickes sista dagar som arbetslös.
Nästa vecka börjar allvaret. Micke är på jobbet och jag och Leo är ensam hemma.
Det kommer nog att gå hur bra som helst! Är då inte orolig. :)

I söndags var vi på utställning med Dios.
Han fick en 2a. Domaren tyckte att Dios var på tok för stor.
Men annars så fick han jättefin kritik.
Efter utställningen for vi till Pjesker och hälsade på Mickes storebror med familj.
Där sovde vi över tills på måndag.
Var riktigt trevligt i Pjesker. God mat och trevligt sällskap.
Dios var helt slut på efter att ha busat med Mira söndag och måndag.
Så han låg och sov hela måndagen. :)

Idag har vi varit i lycksele och shoppat lite.
Hittade några fina plagg till Leo och sen hittade vi en superfin klänning till Ella.
Tror hon kommer att bli riktigt fin i den. :)

Nu resten av veckan ska vi fortsätta i hallen. Kommer att bli riktigt bra då den är färdig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela