sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Nu var snart denna vecka slut

Publicerad 2011-04-01 21:08:03 i Allmänt,

Idag är det fredag och det innebär att Micke kommer hem imorgonkväll.
Ska bli så skönt att få hem honom. :)
Veckorna går ändå rätt fort. Speciellt nu då vi har haft inskolning hela veckan.
Det går fortfarande bra för Leo på dagis.
Fröknarna säger att han är en väldigt lättsam och glad kille.
Blir han lite irriterad är han lätt att få på andra tankar.
Är roligt att höra att han trivs på dagis med fröknarna och kompisarna. :)

Nu är det "bara" 1½ månad kvar innan RUL.
Ska bli så spännande att få se den lilla krabaten som bor i min mage.
Har kännt hur bebisen rör på sig 3ggr nu. :)
Hittills har jag inte gått upp något men det kommer väl antar jag..
Bara det inte blir 26kg som det blev med Leo.
Då kommer jag nog att itta kämpa betydligt hårdare än för att gå ner.
Jaja.. Bara att vänta å se vad som händer.

Näe... Nu blir det att gå och lägga sig så man är pigg imorgon.
Är det fint väder ska vi vara ute så mycket som möjligt och bara njuta. :)

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela