sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Lycklig!

Publicerad 2011-02-03 20:02:54 i Allmänt,

Idag har jag gått och grubblat lite, som vanligt.
Jag kom fram till att jag har en sån otrolig tur.
Har en underbar sambo som stöttar mig i ur och skur och älskar mig precis som jag är.
Världens bäste son som är en go, glad och väldigt trygg liten kille.
Hundarna är riktigt goa dom med, fastän jag skulle vilja ge dom ett skott i nacken ibland. ;)
Det enda som jag känner att jag saknar ibland är vänner.
Har 2personer i min närhet som jag kan berätta allt för och det är min underbara syster och Karin.
Saknar att ha fler vänner runtomkring mig. Men det är lite svårt. Vet inte vad det är med mig men har fått för mig att jag är svår att tycka om.
Men men... Jag mår då hur bra som helst ändå.
Är lycklig och njuter av livet. :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-02-04 23:58:39

Va du är söt Sara :) Du är också den ja kan prata med om allt!

Postat av: Erika från Storvik

Publicerad 2011-03-22 18:07:31

jag hoppas att vi kan få en fin kontakt Sara! :) Vi bor ganska långt ifrån varandra men man får väl se till att ses? Hoppas detta kan utvecklas till en stark och långvarig vänskap.

Postat av: Sara

Publicerad 2011-03-22 19:41:04

Det hoppas jag med Erika. Vore verkligen roligt eftersom vi sitter i samma sits på fler än ett sätt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela