sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Äntligen!!!

Publicerad 2011-01-10 20:59:12 i Allmänt,

Nu känns det som att jag är på G då det gäller träningen.
Ikväll har jag rent av varit ute och sprungit! Kan inte påstå att det gick lätt.
Tur jag hade med mig en hund som höll tempot. Första gången jag var ute och sprang med Xavi och det gick över all förväntan. Han var så duktig!
Imorgon kommer jag nog att ha 2 klabbar till ben. Är rent av jobbigt att ta sig upp från soffan så jag sitter nog kvar här en stund. :)

Lite uppdatering om våran skatt, Leo.
Han har nu börjat gå lite smått.
Idag har han rent av släppt taget om mig och gått en liten sväng.
Är så stolt över våran lille man! :)
Har även slutat ge honom nattvällingen som han brukar dricka kring 2 tiden.
Inatt var första gången han sov hela natten. Hoppas att det håller i sig.
Var 3 tuffa nätter innan han fattade att det inte spelade någon roll vad han gjorde, för han testade verkligen allt.
Får se hur det blir inatt.

Första riktiga dagen på jobbet idag. Det gick riktigt bra fastän jag var lite smått nervös imorse.
Nu ska jag och gubben se lite film och sen blir det sängen.

Hoppas att det är lika bra väder imorgon som det är just nu. Då kanske man tar sig ut på en skidtur med hundarna. Annars så får jag nog ta på mig löparskorna och springa en bit. Känner verkligen att jag är motiverad till att träna igen! Är så skönt!

Kommentarer

Postat av: Anna H

Publicerad 2011-01-16 21:26:46

Tack för din kommentar och för omtanken!

Det är totalis jag också har och jag använder nästan inte peruken alls. Går dock inte helt utan något på huvudet, mest för att jag inte gillar känslan. Saknar dock att hålla på med håret så jag hoppas peruken jag måttbeställt ska kännas bra. Inte för att jag kommer att använda den dagligen och alla vet redan att jag inte har något hår så jag kommer inte att ha den för att dölja utan mer som accessoar.



Lite kul att du kikade in. Vi är ju nästan grannar med norrlandsmått mätt. Själv bor jag i Malå. Och sönerna är ju ungefär lika gamla. Min William föddes i januari ´10.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela