sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

En ny vecka med nya möjligheter

Publicerad 2011-03-28 12:30:44 i Allmänt,

Idag gjorde Leo morgon kring kl6. Då var det dags för morgonsvällingen och efter det skulle han (kors i taket!) mysa med mamma en stund. Det blev så knasigt att vi rent av somnade en sväng, rättare sagt i 30min. Kan säga att det var väääääldigt längesen det hände. Mysigt värre var det och jag klagade inte det minsta. :)

Sen for vi på dagis och Leo vinkade glatt hejdå till sin mamma.
Medans Leo var på dagis passade jag på att gå ut med hundarna.
Blev en härlig tur runt ängen. Hundarna busade och jag njöt av solen.
Tänk vad lite solsken kan göra för själen. Helt underbart!
Och då man kom hem igen var det bara till att kavla upp ärmarna, pelletssäckar skulle ner i pannrummet så vi fick nå värme i huset igen.
Leo hämtade jag från dagis kl10.30. Han var riktigt, riktigt trött då jag kom med vagnen.
Han skulle upp i vagnen direkt och då är han trött. Fast sova fick han inte göra, vi skulle på hotellet och äta lunch med moster Hanna. :)
Efter lunchen fick Leo äntligen slå igen ögonen och sova.

Ikväll ska jag och Leo fara till Karin och få i oss lite tårta.
Det tackar man verkligen inte nej till! :)

Nu ska jag ta och tvätta lite kläder och dra en repa med dammsugarn. Bäst att passa på medan Leo sover. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela