sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Leo ska bli storebror! :)

Publicerad 2011-03-22 19:38:56 i Allmänt,

I slutet av september början på oktober bär det, förhoppningsvis, iväg till BB igen. :)
Det känns så himla bra och jag har mått superbra hittills.
Inge illamående eller nå, är bara lite trött och slö vissa dagar.
Det är ungefär som då jag var gravid med Leo.
Vi hade inte riktigt velat berätta det riktigt än men samtidigt så spelar det då ingen roll.
Går det inte som planerat kan man inte göra så mycket åt det.
Bättre att folk vet om det så kanske man får lite mer förståelse om varför man inte är på det bästa humöret.
Men vi är iaf jätteglada och längtar verkligen tills det börjar hända lite saker.
Magen börjar ta form och sparkarna börjar kännas.
Det ska bli så himla mysigt! :)

Ett litet kort på världens snyggaste storebror bjuder jag på som avslutning. :)



Kommentarer

Postat av: Linda - snart 2 barnsmamma

Publicerad 2011-03-23 12:51:18

Stort Grattis! Så himla roligt och vi får hoppas att allt går bra denna gång :)

Postat av: Carolina

Publicerad 2011-03-23 15:19:50

Grattis! Vad roligt för er=)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-03-25 13:01:37

Tack så mycket! Det känns annorlunda så jag tror att det kommer att gå bra denna gång. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela