sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Vad ska man nu hitta på???

Publicerad 2011-03-25 13:00:21 i Allmänt,

Leo är på dagis och Micke for ut en sväng med skotern.
Det känns så himla tomt här hemma utan Leo.
Nog för att han hade legat ute i vagnen den här tiden men ändå.
Han är inte här med mig och det känns. Har aldrig lämnat bort Leo för att vara själv.
De gånger vi har lämnat bort honom så ska man göra något.
Huvudsaken är att Leo trivs på dagis och det verkar han göra.
Han har varit så duktig första veckan på inskolningen.
Idag då jag for så vinkade han så glatt hej då till mig.
Men mammahjärtat mitt höll på att gå i bitar.
Trodde verkligen inte att det skulle vara så jobbigt som det var.
Om ca1h så har han nog vaknat och jag får fara och hämta honom.
Längtar redan. :)

Annars så flyter det på bra här hemma. Det känns bättre och bättre i magen.
Vissa kvällar så tycker jag mig känna det lilla livet som bor i min mage. :)
Har då bestämt vad vi ska köpa för en vagn. Blir en vagn från Phil & Ted.
Dom ser så smidiga ut och jag har inte hört något negativt om dom.
Emmaljungan vi har är klumpig och tar mycket plats. Ångrar något enormt att vi köpte den åt Leo.



Det är iaf denna vagn jag funderar på. Lätt, smidig och praktisk.
Kommer att ha kvar emmaljungan men den finns nog en risk att den blir stående nagerst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela