sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Måndag = värdelöst på tv´n!!!

Publicerad 2012-04-23 22:03:20 i Allmänt,

Finns inget att se på tv ikväll.
Tycker inte om måndagarkvällar.
Speciellt inte då Micke har arbetsvecka. Då har man ingen att surra med.
Tur syrran kom på middag och stannade en stund på kvällen.
Men det är nog Leo som tycker det är roligast då moster kommer hit.
Dom hittar på så mycket tokigheter som inte hans mamma orkar med alla dagar. :)

Men vi har ändå hunnit med en hel dag idag.
Tog en promenad på drygt 3,5km imorse.
Vi har sjungit och dansat, gjort fingermålningar, byggt Lego, haft kittelkrig och vi har även (kors i taket) kramats en hel del. Leo brukar i normala fall inte vara så kramig av sig. Så jag njöt verkligen av kramarna och pussarna. :)

Isac har gått och blivit så rolig på den senaste tiden.
I söndags satt jag och Isac på golvet och då kom hundarna och ville gosa.
Isac tyckte det var jättekul och skrattade gott! :)
Han har även börjat prata en hel del.
Med hela munnen och kroppen.
Humör har han med lillpojken min.

Lite bilder ska jag bjuda på.

Enjoy!!

Leo försökte ta på sig min sportbh. Gick sisådär men ett tappert försök gjorde han. :)


2 fina små pojkar som myser i soffan.


Godaste Isac!


Klart man måste ha på sig skoterglasögonen i badkaret :)


Visst ser ni hur fort det går? :)


Glad är han nästan jämt :)


En ljusstake fungerar alldeles utmärkt som mick då man ska sjunga

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela