sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Måndag

Publicerad 2012-08-27 23:28:27 i Allmänt,

Imorse fick jag ett sms om jag kunde hoppa in och jobba på Ica.
Kollade med mamma om hon kunde sköta barnen och det gick bra.
Efter en dag på jobbet var det ganska skönt att komma hem.
Var inte hemma förrän vid 18.45.
Känner mig rätt mör. Så snart blir det sängen. Ska bli ruskigt skönt att sova!
Speciellt då man vet att gubben kommer hem inatt.
Men inte får han sovmorgon för det. Han och Isac ska vara på BVC kl9 imorgon och ha pappasamtal.
Ska bli spännande att höra vad han väger nuförtin. Tror han har blivit tung lillpojken våran. :)
 
I lördags gifte sig två av våra goa kompisar.
Är så glad för deras skull och önskar dom verkligen all lycka i världen!
Det förtjänar dom verkligen!!
 
Nu hoppas jag att barna sover lite längre imorgon så man slipper upp så himla tidigt.
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela