sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Imorgon bär det av till Lycksele.

Publicerad 2012-12-10 19:50:03 i

Kring 7 imorgon så ska jag och Micke till Lycksele. Jag ska på lasarettet för att göra ett ultraljud på magen. Har haft ont i magen i drygt 1år och det vill aldrig ge med sig. Så imorgon har jag äntligen tid. Mamma och pappa ska sköta barnen. Dom kommer nog att ha en mysig dag.

Vi ska även passa på att köpa dom sista julklapparna. Ska bli skönt att få det gjort! :)

Annars så rullar det på här hemma. Barna växer, skrattar, gråter, bråkar och busar. Jag jobbar på och Micke fixar hemmet. Rätt gött faktiskt! Men nog ska det bli skönt då vi båda två jobbar. Blir lite mer i kassan och det är aldrig fel.

Kan inte fatta att det bara är 2v kvar till jul. Usch va tiden går fort! Det är bara 2månader kvar tills Leo fyller 3år!!
Igår fick han son stora säng. Det blev jättebra. Det bästa är att man ryms att ligga bredvid honom i sängen om det skulle behövas. Lite mys är aldrig fel! :)

Nu ska jag ta och lägga Leo så det blir lite lugn och ro. Micke är och tränar så jag ska passa på att läsa i min bok. :)

Ha de gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela