sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Helgen som var!

Publicerad 2012-07-17 23:23:02 i

Oj oj oj säger jag bara!! Har haft en otroligt rolig och händelserik helg. Lördagen var det möhippa för Nettan som gällde. Åse gjorde ett kanonjobb med planeringen och utförandet av den! Det bästa var att Nettan inte hade en endaste susning om att det var möhippa som gällde förrän hon hade simmat mer än halva sträckan och hon fick se oss stå vid stranden uppklädda och fina. :) Vi hade himla tur med vädret ända tills vi skulle ha våran lunch. En picknick. Men som tur var fanns det ett tak där vi skulle äta så bord och bänkar flyttade vi snabbt dit. Tur var det för det ÖSTE ner! Men vi åt och skrattade ändå och då vi ätit klart kom solen fram igen. :) Dagen och kvällen blev otroligt lyckad! Vi skrattade, åt, tävlade, hade sumobrottning och fällde en hel del tårar. Precis som det ska va! Söndagen låg jag mest. Orkade ingenting! Var otroligt trött, slö och dåligt mådde jag! Men Micke skrattade bara åt mig och påminde mig om att jag kommer att må lika dåligt nästa söndag. Men då har jag inga barn som hoppar på mig iaf. Får ligga och vara bakis alldeles själv. :) Igår var vi djurparken i Lycksele. Blev en väldigt lyckad dag! Barnen tyckte att det var otroligt roligt! Leo blev nog mest förtjust i en tupp. Trodde att han skulle vara livrädd för björnen men det var han inte. Älgar och sådana djur är han livrädd för. Vargarna var han inte alls intresserad av. Hundar har vi ju hemma. :) Isac däremot älskar alla djur! Han skulle fram till dom djuren han fick se. Framtida veterinär kanske? Idag har vi haft en slappardag. Hoppat studsmatta och myst. Dessa dagar behövs dom med. :) Idag har även skorpan på ögonen släppt så bjuder på en bild på dom. Jag är helnöjd kan jag lova!!

Kommentarer

Postat av: Nina Häreskog-Linder

Publicerad 2012-09-26 23:15:56

Va roligt att läsa, man backar tillbaka i tiden. Det va en mysig dag, roligt att se barnens intresse och deras iver..tyvärr förtogs ju denna dagen lite av att maten på djurparken var botten napp, men vi överlevde ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela