sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Måndag

Publicerad 2012-07-02 22:33:19 i Allmänt,

Idag har det inte hänt så mycket. 
Jag klev upp med barnen (läs Isac) strax efter kl4.. Gäsp!
Vi lekte en stund och sen somnade han i famnen i ungefär 15min.
Leo klev upp vid 6 och då var det full fart! 
 
Isac somnade igen tillslut och då drog jag och Leo fram dammsugarn och städade lite.
Han är så duktig på att hjälpa till fastän han oftast är ivägen. :)
Efter dammsugningen klädde vi på oss och gick ut. 
Bäst att passa på medan regnet håller sig borta! 
Det var bara tråkigt att det var så mycket ohyra som hade vaknat.
Vi tog oss iväg på en liten cyklertur efter att jag väckt Micke vid 10tiden. 
 
Micke och Leo for till återvinningen med släpvagnen efter lunch så jag och Isac fick några mystimmar. 
Han är så glad idag. Suttit och klappat händerna hela dagen nästan. Alltid lika kul att komma på något nytt. :)
 
Efter middagen for Micke iväg och spelade match i Jörn. Jag och barna har bråkat lite och sen busat en massa. 
Innan kl21 hade båda barnen somnat. 
 
Nu ska jag ta och borsta tänderna och sen krypa ihop under påslakanet. Täcket har jag plockat ur eftersom vi har hela 26grader varmt i huset! Ingen värme är på men vi har nog en bra isolerat hus. :)
 
Mys med Isac
 
Leo kör volvo!
 
Bjuder på en egobild
 
 
 
GOD NATT!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela