sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Fotboll!

Publicerad 2012-06-13 22:17:19 i Allmänt,

Ikväll har jag varit och tränat fotboll för första gången på drygt 2år! Grymt roligt var det men jag kommer att få lida för det imorgon. Känner redan nu hur korta mina ljumskar blivit. Fast det är de värt! :)

Imorgon är vi några brudar som ska spela lite fotboll. Får se hur det går. Men kul kommer vi garanterat att ha!!

Annars har det inte hänt så mycket. Fixade lite i trädgården efter middagen och då hittade jag och Leo några daggmaskar. Det tyckte han var jättekul! Fast han vill inte ha dom i handen. Dom pillades för mycket tror jag.

Isac har blivit bättre och bättre på att ställa sig upp mot möbler. Han har även krupit ordentligt, på alla fyra, några gånger. Han är så duktig min lilleman!

Nu ska jag försöka sova så man orkar att vara ute hela dagen imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela