sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Full rulle!

Publicerad 2012-06-14 22:12:19 i Allmänt,

Idag har jag rent av varit duktig! Men det känns i kroppen.
Först for jag och Leo och tittade på skolavslutningen här i byn. Vilka duktiga barn det finns här! Sjunger och spelar riktigt, riktigt bra!
Leo blev lämnad på dagis och jag åkte hem och slipade Leos rum färdigt. Tog även och städade undan allt damm som blivit.
Då jag var färdig med det var de dags för lunch. Räksallad stod på menyn idag. Gott!!

Sen fick jag för mig att borsta och klippa Xavi. Snygg blev han men vilken hög med hår det blev kvar! Man kunde nästan tro att det var en hel hund som låg där. :)

Sen blev det grundmålning i Leos rum. Hann inte riktigt klart innan middagen var färdig. Micke hade fixat korvstroganoff. Målade färdigt efter att jag diskat bort middagen och busat med barnen en stund.

Kl18.00 gick jag och Dios hundpromenad 2 andra ekipage.
Järnet hem efter promenaden för att byta om till fotbollsträning med brudarna! Sen då jag kom hem vid 21.30 så tog jag de lugnt. Fikade, duschade och nu ligger jag i sängen.

En fullspäckad med rolig dag!!

Leo tittar på en daggmask på kortet! Den var mycket spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela