sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Lite bloggande senaste veckan...

Publicerad 2012-06-28 22:37:06 i Allmänt,

Brukar för det mesta blogga från mobilen men nu har den appen fått nå jäkla fel och då är det så jobbigt att blogga. Antingen får man gå in på datorn, där jag nästan aldrig sitter, eller från telefon via internetsidan. Grymt jobbigt! Vilka problem man har egentligen. ;)

Annars så mår vi bara bra! Var på min kusins bröllop i lördags. Otroligt fint bröllop och dom hade ordnat det så bra för alla! Supergod mat och bra underhållning. Var även jättekul att dom gjort en kort presentation av alla gäster i häftet man fick. :)
Ska bli kul att gå på ett till bröllop i sommar. Men då ska vi fixa barnvakt så vi får njuta av det utan att behöva tänka på barnen så mycket. :)

Min vikt fortsätter att gå sakta men säkert nedåt. Så sköt det känns!!! Igår var jag ute och sprang en snabba och så lätt har det inte gått på länge. Har ändå inte sprungit på nästan 1månad. Känns att man blivit några kilo lättare då man rör på sig. :)

Isac och Leo fortsätter att busa med varandra men nog blir dom osams med. Isac har börjat krypa på riktigt. Han har även börjat låta som en gris då han blir irriterad. Han är så söt min lilleman! Leo har nu fått sommarlov från dagis. Han ska vara ledig i drygt 9v. :)

Nu ska jag sova! 50års kalas imorgon i Grannäs så man vill ju vara pigg. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela