sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Tralalala...

Publicerad 2012-06-10 22:54:54 i Allmänt,

Vad jag är glad!!!
Igår For jag, Hanna, Tinte och Frida till Bredsele Park och dansade! Shit va kul de va! Dansade faktiskt med rätt så många okända. Gatt varje gång ursäkta mig för att jag inte var lika duktig som alla andra som var där. Har ändå bara buggat i ca 6v. Tur dom var trevliga för dom lärde mig en massa nya turer. Så har verkligen fått blodad tand att fara på dans och DANSA!!

Ikväll var det buggkurs. Det gick inte så bra för mig. Blev mest bara yr och kände mig då lite klumpig. Men jag tog mig då igenom det. Nästa gång är det sista gången... Tyvärr måste jag tillägga. Har haft så himla kul och lärarna är så duktiga! Hoppas verkligen att vi kommer att fara iväg på fler danser sedan då kursen är slut. Det är ju så kul!! :)

Men nu måste jag sova. Inte så lätt kanske då man har en snarkande karl bredvid sig. Tur han är snygg. ;)

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela