sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

En hel hund klippte jag bort...

Publicerad 2012-03-04 23:33:45 i Allmänt,

Ikväll tog jag mig äntligen för att klippa Dios.
Det behövdes kan jag säga! Såg ut som att jag klippt bort en hel hund.
Men fruktansvärt stilig blev han då. :)
Började fundera på att jag klipper alldeles för sällan för att hålla upp farten på saxen.
Så jag ska försöka hitta några hundar som skulle vilja bli klippta.
Övning ger färdighet. :)

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Jag och Leo for ut en sväng med boben och sen for han ut med Micke på skotern. Då passade jag på att dammsuga och moppa golven.
Efter lunch körde jag och Isac till Sorsele för att hälsa på nå folke och komma oss iväg från huset.
Känner mig lite lätt instängd efter 2veckors sjukdom. Men nu håller vi på att vara friska igen så då ska det hälsas på kan jag lova! :)

En liten bildbomb på våra pojkar kommer här!


En alldeles ny liten Isac


Leo har gömt sig under soffan


Isac på BB


Myser i storebrors säng


Runda och goa Isac


Leo tar kort i sin snygga hatt


Gladskit!


Leo kör stolt motorcykeln han fick i 2års present


Isac älskar gröt!


Glad är man då man fått tag i fötterna


Bygger legotorn med pappa

Nu är det dags att lägga sig så man orkar med morgondagen. Hoppas på fint väder så vi kan ta igen lite missad tid utomhus. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela