sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Härlig tisdag

Publicerad 2012-03-13 20:47:53 i Allmänt,

Har varit en härlig dag idag.
Leo blev lämnad på dagis. Han sa rent av "Hej då" och vinkade då jag for. :)
Gick hem och hämtade hundarna.
For på promenad med Lisa och Saga.
Kul att få sällskap på promenaden!
Det blev en längre sorts promenad och blåste på oss gjorde det.
Vilket gudomligt väder det hade varit om det bara kunde sluta blåsa.

Då vi kom hem igen så var det full fart på Isac.
Så han fick sitta i gåstolen och hoppa av sig lite medan jag plockade undan och dammsög.
Förstår inte att Leo är se dra fram så mycket grejer på morgonen.
Tänk om han kunde vara snäll med sin mamma och plocka undan dom efter sig.
Men den dagen kanske kommer den med. :)

Efter lunch begav vi oss till Sorsele och föräldraträff.
Det var kul att träffa dom andra mammorna och barnen.
Alla barn hinner växa så mycket mellan träffarna.
Isac hade även inbokat en tid hos läkaren idag.
Han fick ett OK och växt har han gjort.
Men nu håller det på att stanna av lite.
Han hade gått upp 300gr och blivit någon mm längre.
Så han är fortfarande en stor liten kille.

Moster Hanna tog hand om Leo medan vi var på träffen.
Det hade bara gått fint. Leo hade sovit nästan hela tiden. :)

Nu sover barnen. Hoppas på en lugn natt men tror att Isac kommer att vara vaken mycket.
Han fick sprutor idag. Förra gången så sov han inte nå bra.
Jaja. Får väl tjuvsova lite imorgon om Isac samarbetar med sin mamma.


Leo har på sig mammas skor och mössa


Cooling!




Tycker inte bröderna är lika varandra. Men kul att jämföra lite är det allt. :)


Leo 4mån

Isac 4mån

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela