sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Nu har gubben farit på jobbvecka

Publicerad 2012-03-11 20:31:15 i Allmänt,

Som rubriken lyder. Nu är gubben påväg till Junsele och jobb.
Känns skönt men samtidigt lite vemodigt.
Hoppas att barnen kommer att sova lite bättre om nätterna så man orkar hela veckan.
Samtidigt så kommer vi att komma in i nya rutiner som funkar för oss då Micke är borta.
Och jag och Micke hinner inte bli så less på varandra.
Är rätt skönt om man får sakna varandra ibland med.

Isac har fått sin andra tand idag.
Det är nog inte så konstigt att han sover dåligt om nätterna.
Han verkar få väldigt ont då tänderna spricker igenom.
Leo brydde sig inte så mycket då hans tänder kom.
Han gnällde lite då tanden var påväg upp men då den hade kommit upp så var det lugnt.
Det var egentligen bara dom 4första tänderna som han brydde sig om. Sen kom dom andra i en rasande fart och det märkte man inte på honom.
Hoppas att blir lite lättare för Isac då dom andra kommer.

Idag har jag varit och jobbat några timmar. Lite extra i kassan kan aldrig skada. :)
Efter jobbet så blev vi bjudna på middag av svärföräldrarna.
Det blev grillat och gott var det!!
Var längesen man åt grillat. Måste nog ta och grilla någon helg här framöver.
Har några älgkotletter i frysen som skulle passa alldeles utmärkt på grillen.

Nu ska jag ta det lugnt i soffan en stund och sen gå och lägga mig.
Hoppas att det är fint väder imorgon så vi kan vara ute och busa. :)


Isac älskar att vara i gåstolen


I gåstolen kan man utforska saker man inte kommer åt annars

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela