sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Nytt knep

Publicerad 2012-03-07 20:37:01 i Allmänt,

Igårkväll testade jag något nytt med Isac eftersom han sovit som en kratta dom senaste 2veckorna.
Efter han ammat så gav jag honom lite ersättning och kors i taket! Det funkade! Han sov från kl 20.30 till kl4. Jag är helnöjd! Behövde verkligen den sömnen jag fick. Nog för att han var vaken från kl4 till 5.30 men det gjorde inte så jättemycket fastän jag var riktigt trött. :)
Idag har jag haft en riktigt rolig dag. Började dagen med en härlig promenad med Åse och Filippa. Sen blev det lite städning här hemma och hämtning av Leo på dagis. Sen kom Terese och barnen och hälsade på. Så idag har man fått surra och skratta mycket. :)
Isac slog även sovrekord. På fm sov han från 8.15 till 11 och på em sov han mellan kl12.45-16. Så mycket har han inte sovit sen han var en liten bebis. Får hoppas att det håller i sig. :)
Nu börjar snart Grey's Anatomy. Som jag har längtat efter att den serien ska dra igång igen. Fast innan det börjar ska jag försöka få Isac att somna men han verkar inte vara så trött just nu iaf. Får hoppas att han inser att det är kväll snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela