sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Vindelälvsdraget

Publicerad 2012-03-15 21:21:52 i Allmänt,

Nu har det dragit igång!
Huset mittemot är fullt av hundar och människor.
Tycker om då draget är igång.
Samhället och byarna lever upp lite och det är fullt av rörelse.
Imorgon ska jag hjälpa till nere på isen och steka hamburgare.
Micke och mamma ska ta hand om barna så jag behöver bara tänka på att vända hamburgarna.

Micke kom hem igår eftersom dom inte hade något att göra på jobbet.
Han far iväg igen imorgon efter middagen.
Det är rätt skönt att han är hemma en sväng.

Satt och tittade på lite kort som jag tagit under dessa 5månader som Isac varit hos oss.
Han har verkligen vuxit fort!
Ikväll fick han sitta själv i soffan en stund och det blev en stor hit!
Han satt och log hela tiden och fick ett mindre glädjeutbrott.

Leo har även han vuxit en hel del sen Isac anlände.
Han har börjat prata mer och hittar alltid på nya bus.
Ikväll så tog han sin vällingflaska och fyllde den med vatten och skruvade på "locket".
Han skulle ha välling hade han bestämt.
Något han är riktigt duktig på är att duka bordet.
Allt hamnar på sin plats och besticken läggs noga ut bredvid tallrikarna.

Bjuder på lite bilder på pojkarna. Mina favoritmotiv! :)


Isac kan det där med att grimasera


Men han kan också vara superglad


Leo testar Nellys bur


Testar pappas powerskor


Sover gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela