sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

På vift.

Publicerad 2012-11-17 19:49:23 i

Ihelgen är man i Umeå. Förra helgen var man i Skellefteå.
Ska bli skönt att få vara hemma en dag nästa helg iaf. :)
Sitter och väntar på maten. Är något fruktansvärt hungrig!
Har varit och tittat på då IBK Dalen mötte Mullsjö. Dalen vann med 8-6. Kul med mycket mål!!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-11-21 07:26:36

vad fin du är! Otroligt starkt av dig att gå utan peruk, det gör jag aldrig....
Kram Malin (alopecia universalis sedan 8 mån.)

Svar: Tack så mycket Malin! :) Jag testade att gå med peruk men det var verkligen inget för mig. Jag kände mig så otrolig fri då jag la bort den. Jag saknar inte håret så mycket. Det jag saknar mest av allt är mina ögonfransar. Man får ett helt annat uttryck i ansiktet då man har ögonfransar. I början hade jag ögonfransar och då kände jag mig inte lika "naken". Men än så länge finns det lite hopp kvar om att det en dag ska komma tillbaka. Man har faktiskt hört några solskenshistorier när personer fått tillbaka hår, ögonfransar, rubbet efter en massa år utan. Hoppas att man kommer att bli en av dom. :)
Sors

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela