sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Nervös....

Publicerad 2013-04-22 22:22:08 i Allmänt,

He pirr bara inni magan ikväll...
Imorgon kl07.45 ska jag opereras.
Känns skönt att få det bortgjort och det kommer att gå bra men... Det finns alltid ett "men"... Tänk om dom hittar något mer? Tänk om dom behöver ta bort mer än vad som är planerat? Kommer jag isåfall inte kunna få fler barn? Många frågor och "men"...
Men det kommer att gå bra!
Fördelen är att jag nog aldrig har varit så ren som jag kommer att vars imorgon. Är ett himla duschande innan man ska opereras..

Har en himla tur att man har en familj som ställer upp i ur och skur. Lillebror ska skjutsa hem mig imorgon. Jag får inte köra bil hem. Man torde väl vara lite groggy efter narkosen.

Nu ska jag försöka sova. Väckarn ringer kl05.15. Huvaligen se tidigt!!!

Önska mig lycka till!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-04-23 08:29:51

Håller alla fingrar och tår på att det ska gå bra. Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela