sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Alla hjärtans dag

Publicerad 2013-02-14 21:41:41 i

Idag är det enligt kalendern alla hjärtans dag. Kändes verkligen inte som det imorse. Dagen var precis som alla andra dagar förutom att en kollega hade tagit med sig hjärtan till jobbet. Gott vare!
Kom hem till barnen och en gubbe som var påväg till jobbet. Ett snabbt hej då till gubben och sen försöka underhålla barnen en stund innan middag. Blev en riktigt lyxig middag, korv och spagetti.

Då barna lagt sig fick jag ett sms av gubben. Tydligen låg det en liten överraskning till mig ovanpå ett av köksskåpen. Spänd av förväntan klev jag upp på en stol för att se efter vad det var. En ask med gelehjärtan och en fin liten lapp.

Denna ask och lappen gjorde verkligen min dag! PUSS på dig gubben säger jag bara! :)

Imorgon blir det att vara hemma med barnen och vabba. Båda två har lite feber. Dom ligger mellan 37,9 och 38,5. Båda två har en låg "normaltemperatur" som brukar ligga runt 36,2-5.

Nä, nu är det bara att klä på sig och gå ut me hunna så man får sova en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela