sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Ett ord...

Publicerad 2013-01-08 22:50:41 i

Det är det enda som krävs för att beskriva hur jag känner nig just nu.
Det ordet är AJ!!!
Längtar verkligen inte till morgondagen.
Igår tränade jag på riktigt bra här hemma och ikväll blev det 45min kettlebell och burpees som avslutning.

Känner redan nu hur otroligt lämmen jag kom å va imorgon. Men ska man bli fin får man lida pin. :)
Känns gött att man är på rätt väg iaf.

Isac har haft jättesvårt för att komma till ro ikväll. Det slutade med att han fick sova i mitt knä i soffan. Mysigt värre men inte så bekvämt att sitta så länge.
Nu sover han lugnt och tryggt i sin egen säng iaf.

Leo sa två nya ord idag. Visserligen färger men ändå. Vit och svart var det som kom ut. Han känner nog på sig att vi ska till logopeden på torsdag. :)

Dags att sova! Ha ne gott!

Kommentarer

Postat av: Micke

Publicerad 2013-01-08 23:20:46

Åh va ja saknar er, längtar tills på fredag!
Puss på dig min älskling å sov så gott:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela