sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Imorgon blir liten stor

Publicerad 2013-01-01 22:49:18 i

Imorgon kl9.00 ska jag och barna vara på dagis för Isacs första inskolningsdag. Nu är han ingen liten pojke längre. Nu blir han helt plötsligt stor..
Min stora kille som kan så mycket. Säger en massa ord, snart kan han hoppa, han hämtar det man ber honom om (för det mesta iaf). :) Ibland bråkar han med storebror för att det inte ska vara för lätt för mamma och pappa.
Jag tror att inskolningen kommer att gå som en dans. Det enda jag undrar över är hur det kommer att vara för Leo. Nu kommer inte dagis längre att vara "hans grej". Får se vad han säger dessa dagar då vi inskolar lillebror.

Micke börjar jobba imorgon. Tror faktiskt att han tycker att det ska bli rätt skönt. Han är nog lite less på att städa och laga mat. :)

Nu är det dags att sova så man är pigg imorgon.

God natt!


Isac sover som Pippi Långstrump. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela