sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Skellefteå

Publicerad 2013-01-18 21:44:47 i

Imorgon bär det av till Skellefteå. Ska följa med som smakråd åt bästa vännen. Kommer att bli riktigt kul! Hoppas att vi lyckas hitta någon som hon bara måste ha. :)

Inatt hade vi en hemsk natt. Isac hostar nästan hela tiden och vaknar titt som tätt. Som följd av det vaknar även storebror. Inatt tror jag att jag och Micke lyckades skrapa ihop 2h var. Känns nu kan jag lova. Så en snabbdusch och sen hopp åt sängen!

Skulle inte vara så dumt om man kände sig någorlunda pigg imorgon. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela