sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Fartfylld dag

Publicerad 2013-05-04 00:40:42 i

Idag har jag haft fullt upp.
Klev upp strax efter 7.30, åt frukost med familjen, busade med pojkarna innan dom skulle iväg till Sorsele. Leo och Micke for på badhuset och Isac var hos farmor.

Under tiden dom var borta tog jag tag i det gigantiska berget av tvätt som behövde vikas och läggas in i garderoberna. Då det var gjort rensade jag hallen på vinterkläder. Välbehövligt kan jag lova!

Familjen kom hem, Isac sövdes, Micke gick ut och skruvade i Volvon. Jag och Leo hade lite talträning vid köksbordet. Han var så duktig!

Sen då vi va less gick vi ut. Blev en massa cyklande och bus. :)

Efter middagen har vi fortsatt med våra lekar och sånger. Barna har verkligen varit på hugget idag. Sötonga mina! Men det känns i magen att man varit igång idag. Gatt rent av ta nå tabletter ikväll så det skulle lugna ner sig. Så nu är man nog se sova.

God natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela