sors

Stolt 2barnsmamma som numera är Blattnickselebo. Det hade jag aldrig kunnat drömma om att jag skulle bli. Men nu är vi här och stortrivs med tillvaron och ser ljust på framtiden. Vi har även 2 flattar i familjen. Helt underbart tokiga är dom. Snällare hundar får man leta efter. :)

Ett tag sen nu.

Publicerad 2016-06-04 00:28:12 i Allmänt,

Var ett bra tag sen jag var inne och skrev här. Mycket har hänt sen sist. Köket är renoverat, jag har börjat plugga till lärare, tatuerat ögonbrynen en gång till, Dios har fått vandra till hundhimlen och barnen växer så det knakar! 

Vissa saker är desamma, Micke spelar fortfarande fotboll ("Ja e int gammal"), barnen skrattar, busar, bråkar och tjafsar med varandra och talträningen med Leo fortsätter vi med. En annan sak som är densamma är att jag fortfarande har kvällar då jag absolut inte kan sova. Jag fattar inte varför jag inte kan sova. Har inte så mycket att grubbla på egentligen, gör bara upp lite listor i huvudet på saker som ska göras och planeras in. Det borde väl inte hålla en vaken?  


Såhär kan man se ut efter ett pass på gymmet.

Leo har tappat sin första tand.


Isac avskyr tydligen denna bild eftersom den är tjejig. Jag älskar den! 💕


Fick några halsband på morsdag ❤️

Ha ne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sors

En 2barnsmamma som försöker göra det mesta av livet. Älskar mitt liv just nu. En underbar familj, ett härligt hus (som förvisso kräver lite nya tapeter och fix), en vacker trädgård (som behöver lite ogräsrensning på hög nivå!), 2 tokiga flattar och underbara nära och kära! Älskar att spela fotboll, eller alla sporter som har en boll med i leken. Jobbar just nu på att få bort kilona som jag har kvar sen graviditeten med Isac. Har bestämt mig för att det ska bort innan hösten. Så det är bäst jag jobbar på!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela